სიახლეები

2024 – ცვლილებების წელი

2024 – ცვლილებების წელი

სამედიცინო სფეროს და მარკეტინგის გადაკვეთის წერტილში, სადაც ინოვაციები და ემოციური კავშირები გადამწყვეტ როლს ასრულებს, 4Hospitals-ის მარკეტინგის გუნდის ხელმძღვანელი თათა იობიძე გვიზიარებს ბრენდის წარმატებულ ისტორიებს, მიღწევებსა და გამოწვევების გადალახვის გზებს.

ინტერვიუ გაძლევთ შესაძლებლობას, დაინახოთ, როგორ იცვლება სამედიცინო მარკეტინგი ინოვაციური პროექტებით, ხელოვნების ინტეგრაციითა და ადამიანურ კავშირებზე დამყარებული სტრატეგიებით.

2024 წელი მარკეტინგისთვის ყოველთვის ბევრ გამოწვევასა და შესაძლებლობას მოიცავდარას მიიჩნევ შენი გუნდის ყველაზე მნიშვნელოვან მიღწევად ?

„2024 წელს ჩვენი გუნდის ყველაზე მნიშვნელოვან მიღწევად მიგვაჩნია ჩვენი ბრენდის ცნობადობის მნიშვნელოვნად გაზრდა და პარტნიორებთან მჭიდრო კავშირის ჩამოყალიბებაშევძელით ბაზარზე არსებული გამოწვევების გადალახვა და მარკეტინგული მიზნების მიღწევა კრეატიულობისა და ეფექტური თანამშრომლობის საფუძველზე.“

2024 წელს რომ შევაჯამოთრა იყო ის ერთერთი ძირითადი ნაბიჯირომელმაც ბრენდს ახალი სტანდარტები შეუქმნა?

„2024 წელს ჩვენი ბრენდისთვის ძირითადი გარდამტეხი ნაბიჯი იყო ახალი წამოწყების დანერგვა სამედიცინო სამყაროში – პირველი სამედიცინო პოდკასტების სერიის დაწყებით, რამაც კომპანიას ახალი სტანდარტები შეუქმნა.“

მარკეტინგის თვალსაზრისითრა სირთულეები იყო ყველაზე დიდი და როგორ მოახერხეთ მათი გადალახვა?

„2024 წელს ჩვენი მარკეტინგული გამოწვევების ერთერთი მთავარი ასპექტი იყო პარტნიორებისა და მხარდაჭერების ნდობის შენარჩუნება, ისევე როგორც გაძლიერება კონკურენტულ ბაზარზეამ გამოწვევის დასაძლევადდავნერგეთ პარტნიორებთან კომუნიკაციის ახალი სტრატეგიარომელიც ფოკუსირებული იყო პრობლემების პრევენციაზე და პერსონალიზებულ მიდგომაზეგარდა ამისაგავაუმჯობესეთ მომხმარებელთან ურთიერთობა და ჩვენი მომსახურების უნიკალურობა დავნერგეთ ბაზარზეეს  ნაბიჯები არა მხოლოდ სირთულეების გადალახვაში დაგვეხმარაარამედ ჩვენი ბრენდის პოზიციონირებაც გააძლიერა.“

წელს 4Hospitals-მა არაერთი ინოვაციური პროექტი განახორციელარომელ მათგანზე ხარ განსაკუთრებით ამაყი და რატომ?

„მიუხედავად იმისა რომ  4Hospitals მუდმივად სიახლეებს ნერგავს, არ ტოვებს არცერთ ღონისძიებას, კონფერენციას თუ გამოფენებს, მუდმივად იზრდება და ვითარდება ამ წელს დაწყებულ პროექტს გამოვყოფდი, ესაა პირველი სამედიცინო პოდკასტი რომელიც გვაჩვენებს ყველასთვის ცნობილ და საყვარელ ექიმებს თეთრი ხალათებით და მის მიღმა. აღნიშნული პოდკასტები შემეცნებითია და ყველასთვისაა ვისაც სურს გაიცნოს ექიმები და მოისმინოს მათი საინტერესო  ისტორიები.

არის თუ არა ბრენდის განვითარება მხოლოდ გაყიდვების ზრდარას ნიშნავს შენთვის ზრდა როგორც პროცესშიისე შედეგში?

ბრენდის განვითარება მხოლოდ გაყიდვების ზრდით არ შემოიფარგლება.

ჩვენი კომპანიისთვის ზრდა“ ბევრად უფრო კომპლექსური და მრავალმხრივი პროცესიაეს ნიშნავს მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესებასნდობის გაძლიერებას და ბაზარზე კონკურენტუნარიანობას შედეგადგაუმჯობესებული სერვისები და ჩვენი ბრენდის რეპუტაციის გამყარებაროგორც პასუხისმგებელი და ინოვაციური კომპანიისჩვენთვის მნიშვნელოვანიარომ ზრდამ პოზიტიური გავლენა მოახდინოს არა მხოლოდ კომპანიის ფინანსურ მაჩვენებლებზეარამედ მთლიანად კომპანიის განვითარებაზეც.“

პოდკასტების შექმნა აქტუალური გახდა ბევრ სფეროშიროგორ ფიქრობთრა მნიშვნელობა აქვს ამ ფორმატს სამედიცინო სფეროს ბრენდისთვის?

„პოდკასტების მნიშვნელობა სამედიცინო სფეროში მჭიდროდ უკავშირდება განათლებასნდობის გაძლიერებას და საზოგადოებასთან კომუნიკაციის გაუმჯობესებასპოდკასტების ფორმატი უნიკალური შესაძლებლობაა სამედიცინო სფეროსთვისრადგან ის საშუალებას გვაძლევსჩვენი ცოდნაგამოცდილება და ღირებულებები ფართო აუდიტორიას გავუზიაროთეს პლატფორმა გვაძლევს საშუალებასმარტივად და ეფექტურად ვესაუბროთ როგორც პაციენტებსისე პროფესიონალებსიმ თემებზერომლებიც მათთვის მნიშვნელოვანიაჩვენთვის პოდკასტები არა მხოლოდ ინფორმაციის გავრცელების ინსტრუმენტიაარამედ ნდობის შექმნის გზაცპაციენტები ხშირად ეძებენ სანდო წყაროებს ჯანმრთელობასთან დაკავშირებული საკითხების გასაგებადდა ეს ფორმატი ამის საშუალებას გვაძლევს.“

როგორც მარკეტინგის ხელმძღვანელიროგორ ხედავთ მარკეტინგის როლს ბრენდის ისტორიების მოყოლაში და აუდიტორიასთან კავშირის გაძლიერებაში?

„მარკეტინგის როლი ბრენდის ისტორიების მოყოლასა და აუდიტორიასთან კავშირის გაძლიერებაში უკიდურესად მნიშვნელოვანიაგანსაკუთრებით სამედიცინო სფეროშისადაც ნდობა და ემპათია გადამწყვეტ როლს ასრულებსროგორც მარკეტინგის ხელმძღვანელიმჯერარომ მარკეტინგი არ არის მხოლოდ სერვისების ან პროდუქტების პოპულარიზაციის ინსტრუმენტი  ის არის საშუალებარომლითაც ბრენდი თავის ისტორიას ჰყვება და აუდიტორიასთან ღრმა ემოციურ კავშირს ამყარებსმარკეტინგი არის ხიდი ბრენდსა და აუდიტორიას შორისის საშუალებას გვაძლევსგავიგოთ მათი საჭიროებები და მოლოდინებიდა ამ ინფორმაციის საფუძველზე შევქმნათ შინაარსირომელიც მათთვის მნიშვნელოვანია.“

როგორც მარკეტინგის ხელმძღვანელისთვისრა არის ყველაზე მნიშვნელოვანი ინსპირაცია ახალი პროექტების დასაწყებად?

„ახალი პროექტების დაწყების მთავარი ინსპირაცია არის პარტნიორებიმათი საჭიროებები და გამოცდილებებირომლებიც სამედიცინო სფეროში ყოველდღიურად გვხვდებაამასთანინსპირაციას ვპოულობ ახალ ტენდენციებში და ტექნოლოგიების განვითარების შესაძლებლობებშიმჯერარომ ჩვენროგორც ბრენდიუნდა ვიყოთ ცვლილებების ინიციატორები და ჩვენი ინოვაციებით შევიტანოთ დადებითი გავლენა ჩვენს მომხმარებლებზეარამედ მთელ სექტორზეეს ხედვა და ჩვენი გუნდის შემოქმედებითი ენერგია ერთობლივად ქმნის ახალ იდეებს და მიგვიყვანს წარმატებულ პროექტებამდე.

როგორ ფიქრობ, 4Hospitals-ის ბრენდს რა ელოდება მომავალ წელსარის რაიმერასაც განსაკუთრებით დიდი მოლოდინით ელით?

„კიდევ და კიდევ უფრო დიდი ზრდა და სიახლეები. 4Hospitals არის კომპანია რომელიც ფეხდაფეხ მისდევს ინოვაციებს და მუდმივად მზადაა სიახლეების მისაღებადშესაბამისად ყოველ წელს სთავაზობს სიახლეებს მის პარტნიორებსაცროგორ იბადება ახალი იდეები კომპანიაში გუნდის კოლაბორაციისპარტნიორების საჭიროებებისუკუკავშირების და სიახლეების გაცნობის შედეგად იბადება ის იდეები რომელსაც გთავაზობთ 4Hospitals .ჩვენთვის პატივი და პასუხისმგებლობაა ვიყოთ სამედიცინო სფეროში ცვლილებების შემტანი ძალადა მოუთმენლად ველითრას მოიტანს 2025 წელი.”

ამგვარად . 2024 წელი 4Hospitals-თვის აღინიშნა როგორც ინოვაციებისა და წარმატებების წელი. მარკეტინგის გუნდის მიერ განხორციელებული პროექტები არა მხოლოდ ბრენდის ცნობადობასა და მომხმარებელთან კავშირის გაძლიერებას ემსახურებოდა, არამედ სამედიცინო სფეროს ახალი სტანდარტების ჩამოყალიბებასაც.

წარმატებული კამპანიები, პირველმა სამედიცინო პოდკასტმა და ხელოვნების ჩართვამ მარკეტინგში დაამტკიცა, რომ 4Hospitals ინოვაციების გზაზე დგას და მზადაა, მუდმივად შესთავაზოს პარტნიორებს და მომხმარებლებს ახალი, გამორჩეული გამოცდილებები.

 

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *